«Ақмола облысы білім бөлімінің Бурабай ауданындағы білім бөлімінің Дмитриевка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение “Основная средняя школа села Дмитриевка отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области”

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Денсаулық пойызында саяхат» мектепке дейінгі жастағы балалармен бірлескен оқу іс -әрекетінің конспектісі

Мақсат:
Балалардың денсаулық туралы түсініктерін адам өмірінің басты құндылықтарының бірі ретінде қалыптастыру.
Тапсырмалар:
Тәрбиелік:
- салауатты өмір салты туралы түсінік қалыптастыру;
- топтық ойындарды үйрету;
- стоматолог мамандығын таныстыру.
Дамуда:
- Гигиенаның денсаулық үшін маңызы туралы түсініктерін кеңейту;
- қызығушылығын дамытуға ықпал ету;
- Ойлау, есте сақтау, зейінді дамыту.
Тәрбиелік:
- балаларды ұқыптылыққа, сыртқы келбетіне ұқыпты қарауға үйретуді жалғастыру;
- Көкөністерді, жемістерді және басқа да пайдалы өнімдерді жеу, диетаны ұстану қажеттілігін арттыру.
Материалдар мен жабдықтар:
Ойын жабдықтары: ойыншықтарды жууға арналған ванна, қуыршақ, сабын, сабын ыдысы, сүлгі.
Дидактикалық материал: көкөністер - «Ғажайып дорба» дидактикалық ойынына арналған жемістер.
Интерактивті құралдар: «Мойдодыр» бейнефильмі, суреті бар суреттер: стоматолог, тіс, тіс тазалау ережесі, тіс пастасы, тіс щеткасы, тіске пайдалы өнімдер, тіске зиянды өнімдер, витаминдер.
МАЗМҰНЫ:
I Кіріспе бөлім.
 Ұйымдастыру уақыты.
Балалар топқа кіреді.
Тәрбиеші: Балалар, бәріміз амандасайық.
Балалардың жауаптары.
Балалармен әңгімелесу.
Тәрбиеші: Балалар, біз «сәлем» сөзін қаншалықты жиі айтамыз. Сіз бұл нені білдіретінін білесіз бе?
Балалардың жауаптары.
Тәрбиеші: «Сәлем» сөзі бір -біріңе денсаулық тілеуді білдіреді. Бірақ денсаулық - біздің ең басты байлығымыз, оны бәріміз туған кезде сыйлық ретінде аламыз және оны сақтауымыз керек. Рас, кейде кейбір адамдар денсаулығын қорғаудың қарапайым ережелерін ұмытып, жиі ауырып қалады. Бізге бұған жол бермеу үшін мен сізді «Денсаулық» пойызында қызықты саяхатқа шақырамын. Біздің пойыз сиқырлы, өйткені мен паровоз боламын, ал сен менің вагоным боласың. Сіз келісесіз? Балалардың жауаптары.
 Кеттік онда!
II Негізгі бөлім.
Біз шағын пойызбен құрылыс жасаймыз және шеңбер бойымен жүреміз.
1) Бірінші станция: «Щеткино»
Тәрбиеші: Қараңдаршы, балалар, бізді сау тіс және оның достары қарсы алады. Сіз оларды таныдыңыз ба? Олардың есімдері кім?
Тіс пасталарының, щеткалардың суреті.
Балалардың жауаптары.
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, біздің тістерімізде әлі де дос бар. Бұл мейірімді стоматолог дәрігер, оның есімі - стоматолог. Бұл дәрігер біздің тістерімізді тексереді және қажет болған жағдайда емдейді. (тіс дәрігерінің суреттерін көрсету) Қараңызшы, оның жұмыс істейтін «айна» құралы бар, ол сіздің тістеріңізді тексереді және қай тісті емдеу керек екенін табады.
Тәрбиеші: Балалар, біздің тістеріміз сау және ешқашан ауырмайтындай болу үшін бізге дұрыс тамақтану керек. (өнімдері бар суреттерді қарау)
Тәрбиеші: Біздің тістерімізге пайдалы және пайдалы емес өнімдер бар. (балалар шақырады). Сонымен қатар, сіз тістеріңізді күніне 2 рет, таңертең және кешке жууыңыз керек. Сіз тісіңізді жуасыз ба?
Балалардың жауаптары.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар, енді біз тістеріміздің денсаулығы үшін қандай пайдалы тағамдарды жеу керектігін білеміз. Ал енді біз білеміз, біздің тісімізде дәрігер бар, оның есімі - балалар «Стоматолог» деп жауап береді.
Ал енді біз кететін уақыт келді.
2) «Мойдодирово» станциясы
Тәрбиеші: Таныс кейіпкер бізді қайтадан қарсы алады. Бұл кім? Біз қайда кездестік?
Балалардың жауаптары.
Тәрбиеші: Мойдодыр ертегінің басында балаға қандай сөздер айтады?
Балалардың жауаптары.
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, бізде де кір бала бар. Кел, біз оны құтқарамыз.
Балалар «Менікі, менің мұржамды тазалаймын, таза-таза, таза-таза» деген сөздермен қуыршақты жуындырады және сүртеді.
Тәрбиеші: Балалар сендер гигиенаны сақтайсыңдар ма? Балалардың жауаптары. Сіз тамақтанар алдында және сыртта қолыңызды жуасыз ба? Балалардың жауаптары. Киіміңізді жинастырасыз ба? Балалардың жауаптары. Қараңдаршы, сендердің киімдерің реттелген бе? Балалардың жауаптары. Мүмкін сізге бір жерде түзету қажет шығар? Балалардың жауаптары.
Айна таза бетті жақсы көреді.
Айна былай дейді:
- Біз жууымыз керек.
Айна суытады:
- Тарақ қайда?
Неліктен ол баланың шашын тарамайды?
Айна тіпті қорқыныштан қараңғыланады
Егер оған сұмдық қараса!
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар, енді біз сендерге гигиена ережелерін сақтау керек екенін білеміз, тамақтанар алдында қолды жуу керек, ал көшеден кейін бетіңізді жуып, сыртқы келбетіңізді қадағалау қажет.
Дене тәрбиесі «Пойыз».
Пойыз жүгіріп, ысқырады
(Қолдар шынтақтан бүгілген, синхронды айналмалы қозғалыстар)
Және дөңгелектерді қағады.
(Аяқ орнында, қолдар шынтақтан бүгілген, қолдың айналмалы қозғалысы)
Мен қағамын, қағамын, қағамын
(Шетелге, 3 рет соққы)
Мен барлығын орынға жеткіземін.
(Орнында жүгіру)
Чу-чу, чу-чу, чу-чу.
(Қолдың шеңбер қимылдары).
3) Станциялық спорт және витамин.
Тәрбиеші: Біз вокзалға келдік, онда барлық тұрғындар спортпен айналысып, жаттығулар жасағанды, витаминдер жегенді ұнатады.
 Сіз спортпен доссыз ба? Балалардың жауаптары.
Сіз қандай спорт түрлерін білесіз? Балалардың жауаптары.
Ал сіз жаттығулар жасайсыз ба? Балалардың жауаптары.
Тіпті демалыс күндері ме? Балалардың жауаптары.
Тәрбиеші: Сендермен ойнайық.
Ойынды зарядтау
Күн сайын таңертең
жаттығулар жасау.
Бізге бұл өте ұнайды
Реттеу үшін:
Жүру қызықты
серуендеу қызықты.
Қолдарыңызды көтеріңіз
Қолыңызды төмен түсіріңіз.
Қолдарыңызды көтеріңіз
Қолыңызды төмен түсіріңіз.
Отырыңыз және тұрыңыз
Отырыңыз және тұрыңыз.
Секіру және секіру
Секіру және секіру.
Ойыннан кейін балалар айтады: Денсаулық тәртіппен, бар

Жаңартылған күні: 20.10.2021 10:36
Құрылған күні: 20.10.2021 10:36

Текст